mandag 28. februar 2011

Vinterferie og UFOar

Her i vest har vinterferien starta denne veka. Eg har nytta helga til å dykka ned i UFOane mine og jammen hadde eg ein del av dei ja. Har kalla alt Ufoar eg, sjølv om nokre av dei er kit som ikkje er påbegynte eingong. I håp om at eg skal få dei ferdige før sommarferien, legg eg dei ut i bloggen min no. For nokre år sidan melde eg meg på eit AnnAKa abbonement hjå Lappedilla i Bodø, og fekk tilsendt materialpakkar til dei fleste nye mønster AnnAKa kom ut med. Og pakkane kom jamnt og trutt, men framdrifta gjekk ikkje i same tempo hjå meg! No er det strålande ver ute, så det spørs om eg heller må koma meg ut og nyta veret enn å sitja inn med handarbeida mine.

Ufo 1 "Eventyrteppet"
All stitchery og applikasjon er ferdig (alt handsydd). Gjenstår å "ramma" inn stitcherya og sy saman blokkene. Har gjort avtale med ei som skal quilte teppet for meg. Målet er å gjera ferdig til sending i løpet av morgondagen.


Ufo 2 "Julegåver"
Gjenstår å sy rundt applikasjonane.



Ufo 3 "Margeritter"
På denne løparen gjenstår quilting og lukkekant.


Ufo 4 "Papirengler"
Denne kit'en har eg ikkje starta på endå, men har kjøpt inn litt ekstra matr eg hadde trong for.


Ufo 5 "Kjøkkensett" med julemotiv
Dette er heller ikkje starta på. Har vaska alle stoffa.


Ufo 6 "Til Makeup".
Kit som ikkje er påbegynt.


Ufo 7 "Olivers høst"
Denne var eg godt i gong med, men då eg hadde quilta tversgåande saumar oppdaga eg at desse vart skeivare og skeivare. Har spretta oppatt alle og må sy dei på ein annan måte. Alle applikasjonane er ferdige til å setjast på.


Ufo 8 "Et roseteppe"
Dette er også ein kit som ikkje er påbegynt. Er nok ein del arbeid på denne, ja.


Ufo 9 "Brystduk og belte til Nordhordlandsbunad"
Brystduken manglar sting med mørkgrøn, beltet skal ha perler i dei kvite partia.


Ufo 10 Isoldenissar x 3
Har laga alle klær til 3 store Isoldenissar; strikka trøyer, sokkar og luer, sydd bukser, vestar og skjorter. Kroppane er kun oppteikna på stoff. Desse skal eg selja når så langt kjem.

1 kommentar:

Anne Lise sa...

Ja, her har du mye godt arbeid foran deg. Lykke til med alt. Alt nissetøyet på siste bildet var kjempefint. Jeg har flere ferdige nisser, men hos meg mangler de tøy og kommer derfor ikke fram i jula. Bør kanskje tenke på å gjøre noe med det jeg også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...