tirsdag 18. september 2012

Snippespekulasjer

Har starta på eit nytt prosjekt - Snippespekulasjer - frå Lappemakeriet.






Eigentleg ein BOM, men fordi eg har prøvd å gjera ferdig UFO-ar, har eg fått alle pakkane i hus, til og med watt og bakstykket.  Og vips, har eg nesten sydd ferdig sirupssnippane frå 3 pakkar.  Kjempekjekt å sy over pappmalar att, lenge, lenge sidan sist.  Vart tipsa om eit vidunderlim som eg har kjøpt hjå Quiltegården i Trondheim.  Timar med arbeid med tråkling er spart!  Limen er udryg i bruk, men gull verd likevel.  

3 kommentarer:

tronderlivetmitt sa...

Blir spennende. Jeg kjøpte også sånn limstift til disse sekskantene mine, men jeg fikk det ikke til å sitte helt fast, så jeg fortsatte med tråklingen .. Jotakk.. det er mye mer arbeid..

Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Berit sa...

Det ser veldig spennende ut. Har ikke sydd slike for hånd før. Har nettopp begynt på quiltekurs og syns det er veldig morsomt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...